کاربرد پاف

کاربرد پاف-به عنوان پاف سرویس خواب – قسمت دوم

در مقاله قبلی در رابطه با کاربرد پاف در پذیرایی و به عنوان صندلی میزبان صحبت کردیم و نمونه ای از منازل مشتریانمون رو باهم مشاهده کردیم. که از لینک زیر می تونید مشاهده کنید:

کاربرد پاف-نمونه واقعی منازل ایرانی – قسمت اول

حالا در این مقاله قراره به اتاق خواب ها بریم و از کاربرد پاف سرویس خواب براتون صحبت کنیم و به منازل مختلف سراسر کشور عزیزمون بریم تا ببینیم از چه ترکیب رنگ ها و در چه فضاهایی از پاف های‌ ما استفاده کرده اند.

 

پنجره شاه نشین بخش جدیدی در دکوراسیون

خانم مهراسبی در فضا اتاق خوابشون به نحوه احسنت از کنج دنج استفاده کردند
که این کنج هم پنجره شاهنشین دارد و هم کنسول میز آرایش که پاف استوانه ما هم نقش صندلی این کنسول زیبا را ایفا میکند.
ترکیب رنگ مورد استفاده خانم مهراسبی در این اتاق خواب استفاده از رنگ های متضاد مشکی و سفید بوده که در کنار کفپوش کرم رنگ جلوه ی زیبایی رو خلق کردند.
بهتر بود از المان های طبیعی مثل گلدان های سفید با برگ های سبز بیشتر استفاده میشد.
نمونه استفاده شده در مقابل آینه گویای عرض کلام است.

پاف سرویس خواب منزل خانم آتش سیرو

استفاده از المان های طبیعت در دکوراسیون خیلی مطرح هست و ما اینجا مشاهده میکنیم که خانم آتش سیرو از چوب و گیاه در اتاق خواب استفاده کردند.
فضای اتاق خواب خانم اتش سیرو فضای بزرگی هست و میشه از پاف ها در دو حالت و جداگانه استفاده کرد.
پاف سرویس خواب در اینجا نیمکت بوده و در جلوی تخت قرار گرفته است و همچنین پاف مربع به عنوان صندلی میز کنسول آرایش مورد استفاده قرار گرفته است.

 

یک انتخاب کوچک و سبک و راحت استفاده از پاف دایره سه پایه برای جلوی آیینه است که فضای واقعا کمی رو اشغال میکنه و در عین حال کاملا کاربردی هستو استفاده از آیینه رو خیلی راحت تر میکنه

آینه های میکاپ اول در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار میگرفت که کم کم به خونه ها هم راه پیدا کرد تا میکاپ آرتیست های حرفه ای بتونند در منزل کارشون رو جلو ببرن.
خانم زبیدی در اتاقشون از این اینه استفاده کردند و بهترین راه برای جلوگیری از ایستادن طولانی مدت مقابل آینه استفاده از پاف هست که میتونه کمک حال شما باشه

دخترا هر چقدر بزرگتر هم که بشن هیچ وقت عروسک هاشون رو تنها نمیزارند.این رو ما در تصویری که در آینه اتاق خواب خانم کاظمی دیدیم، فهمیدیم.
خانم کاظمی از فضای دیوار به شکل عالی استفاده کردند و تنها با استفاده از یک آینه قدی و همچنین دو عدد شلف طبقه دار این فضای زیبا رو ایجاد کردند و پاف دایره ای ما هم به عنوان پاف سرویس خواب این فضارو تکمیل کرد و یک مکان عالی و کاربردی برای آرایش ایجاد شد.

از فضاهای هدر رفته نهایت استفاده را بکنید

خیلی از ساختمان ها بعد از ساخت به خاطر ستون های بزرگ، یک سری فضاهای پرت در اتاق ها یا داخل پذیرایی و اشپزخانه ها دارند که هیچ کاری هم نمیشه کرد و فقط با کمی خلاقیت و تحقیق میشه از این فضاهای هدر رفته به نفع عالی استفاده کرد.
خانم رضایی از این مکان بهره ی کافی رو بردند و این جای هدر رفته در اتاق خواب رو، تبدیل به یک میز آرایش کاربردی و زیبا کردند. پاف ما هم مکمل این فضا شده و نقش صندلی این میز آرایش رو ایفا میکند.
تم رنگی اتاق خواب خانم رضایی رنگ های طوسی و سفید هست که رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی بوده و به راحتی میشه با اکثر رنگ ها در دکوراسیون ست کرد.

 

اینجا منزل خانم هاشمی است که از پاف ما در اتاق خواب هم به عنوان پاف کنار تخت و هم صندلی میز آرایش استفاده کردند.
خانم هاشمی از فضایی که دارند به نحو احسنت استفاده میکنند این رو میتونید تو تصویر دوم مشاهده کنید که از فضای میز آرایش به عنوان میز لپ تاپ هم استفاده میکنند.
نکته مهم دیگه استفاده از رنگ های لایت مثل صورتی و سفید در اتاق خواب هست که میتونه ایده ی جالبی باشه که شما هم ازش استفاده کنید.

خانم روشن تنها با استفاده از یک پاف لوپ و یک میز آرایش کوچک و نقلی این فضا رو برای آرایش کردن و استفاده آینه در اتاق خوابشون ایجاد کردند.
رنگ مورد استفاده در دکوراسیون اتاقشون طیف صورتی تا کالباسی است که طیف کاملا دخترونه و شاد رو در این فضا استفاده کردند.

 

انتخاب رنگ مهم ترین اصل در دکوراسیون

یکی از راز ناگفته ای که تو طراحی دکوراسیون وجوده داره اینه که باید سعی کنیم از تعداد رنگ های محدودی توی طراحی ها مون استفاده کنیم هرچه قدر تعداد رنگ ها بیشتر باشن باعث ناهماهنگ شدن وسایل باهم و پرت شدن حواس ما میشه.
من پیشنهادم به شما استفاده از حداکثر سه رنگ در طراحی دکوراسیونتون است البته منظورم از سه رنگ سه طیف رنگی است برای مثال خاکسری مشکی و طوسی همشون در یک طیف رنگی محسوب میشند.
در این عکس میبینید که خانم عبادتی این موضوع رو به خوبی رعایت کردن و از دو طیف مشکی و سفید استفاده کردند که از پاف ما به عنوان پاف سرویس خواب جلوی میز آرایششون استفاده شده است.

منزل خانم یوسفی عزیز که از پاف استوانه به عنوان صندلی میز آرایش استفاده کردن و بعد از استفاده اونو زیر میز قرار میدن تا فضا آزاد اتاق رو افزایش بدن و از اونجایی که ابعاد پاف استوانه استاندارد است میتونید موقع نشسن به راحتی خودتون رو داخل آینه ببینید.

تو این عکس میتونید تیزبینی خانم آقا باقری رو ببینید که چقدر دقیق تخت و میز تلفن شون رو با پاف پایه نقره ای ما ست کردند و به عنوان پاف سرویس خواب ازش استفاده کردند و همینطور رنگ فرش شون طوری هست که تنالیته رنگ مشکی رو تو خودش داره و هماهنگی خوبی با بقیه سرویس خواب دارد.

 

زیبایی در سادگی

یک عادتی که تو همه ایرانی ها وجود داره اینه که همیشه رنگ دیوار رو سفید میکنند که خوشبختانه به تازگی دوستان زیادی  از رنگ های دیگه هم استفاده میکنند و این خیلی در جذابیت خونشون تاثیر گذار هست.
این باعث میشه المان های دکوراسیون بیشتر خودشون رو نشون بدن ،خانم فرجی یکی از مشتری های خوش ذوق ما هستن که این کارو انجام دادند و همین موجب شده تا میزشون به همراه پاف ما به عنوان صندلی میز کاملا خودش رو نشون بده.
در این عکس میتونید ببینید که در ساده ترین حالت و با کم ترین امکانات میتونید یک دکور قشنگ و نقلی رو گوشه اتاقتون داشته باشید.

 

استفاده از خز تو دکوراسیون میتونه زیبایی فضا رو چند برابر کنه، خانم حسن زاده هم از همین امر استفاده کردن و با فرشچه خز دارشون نمای زیبایی رو ایجاد کردن و پاف ما رو به عنوان صندلی میز آرایش روی اون قرار دادند

خلاقیت پایان ندارد

اینکه شما بتونید از یک دیوار کاملا پرت و هدر رفته چنین فضای کاربردی و کامل رو دربیارید.
قطعا یک فکر خلاق نیاز داره و خانم زارع از این فکر خلاقانه بهره کامل رو بردند.
پاف سرویس خواب معمولا در کنار میز آرایش مورد استفاده قرار میگیره اینجا هم پاف مربع ما در کنار این میز کنسول قرار گرفته که پس از استفاده، میشه زیر میز قرار داد تا فضا رو کمتر اشغال کنه.

خانم صادقی از پاف ما در کنار تخت تو اتاق دختر شون استفاده کردن تا موقع خواب اگه دخترشون آب یا چیز دیگه ای خواستن روی اون قرار بدن و میتونن کنار تخت بشینن و شب برای دختر کوچولو شون قصه تعریف کنن تا راحت و آسوده بخوابند.

جمع بندی

تا اینجا ما با دو حالت کاربرد پاف در پذیرایی به عنوان صندلی میزبان و در اتاق خواب به عنوان پاف سرویس خواب آشنا شدیم و در منازل هموطنانمون از سراسر کشور چرخیدیم و با ایده های دکوراسیون مختلف هم آشنا شدیم که بتوانیم انتخاب بهتری برای اتاق خودمان داشته باشیم.
پاف ها در سرویس خواب میتونن با اشغال کم ترین جا کاربرد زیادی رو براتون داشته باشن و نقش صندلی میز آرایش تون رو ایفا کنند و در کنار اینها با تنوع رنگی زیادی که دارن به راحتی با هر تم و هر تنالیته رنگی که داشته باشید ست میشن و زیبایی چشم نوازی رو ایجاد میکنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید